Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Пристинська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Трададюк А. А. 
Актуальні аспекти розвитку потенційних педагогічних здібностей вчителя фізичної культури в процесі викладання циклу спортивно-педагогічних дисциплін / А. А. Трададюк, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 41-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто доцільність організації практичних занять з циклу спортивно-педагогічних дисциплін на засадах диференційно-інтегрального підходу для розвитку потенційних здібностей до рівня функцій майбутньої фахової діяльності спортивного педагога, вчителя фізичної культури.

Рассмотрены целесообразность организации практических занятий в цикле спортивно-педагогических дисциплин на основе дифференциально-интегрального подхода для развития потенциальных способностей до уровня функций будущей профессиональной деятельности спортивного педагога, учителя физической культуры.

The article deals with the expediency of the organization of practical classes in the field of sportive-educational disciplines on the basis of differentially-integral approach in the development of potential abilities up to the level of the functionsof future professional activity in a sportive pedagogue, a teacher of physical culture.


Ключ. слова: потенційні педагогічні здібності, спортивно-педагогічні дисципліни, диференційно-інтегральний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Макущенко І. В. 
Інваспорт як напрямок розвитку руху "Спорт для всіх" серед осіб з особливими потребами / І. В. Макущенко, В. А. Новиков, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 216-218. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання, що стосується використання регіонального досвіду щодо використання інноваційних форм фізичного виховання. Показано доцільність впровадження систематичних фізкультурно-оздоровчих заходів для інвалідів, а також значущість одержаних знань у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі фізичної культури та спорту.

Рассмотрен вопрос, касающийся использования регионального опыта использования инновационных форм физического воспитания. Показана целесообразность внедрения систематических физкультурно-оздоровительных мероприятий для инвалидов, а также значимость полученных знаний в профессиональной подготовке будущих специалистов в сфере физической культуры и спорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.27 + Р354.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Осіпцов А. В. 
Формування знань про значимість впливу занять професійно-прикладної спрямованості у процесі фізичного виховання студентів ВНЗ / А. В. Осіпцов, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 23-26. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто фактори оптимізації процесу фізичного виховання студентів ВYЗ. Запропоновано рекомендації щодо використання багатофункціональних тренажерів і методів психорегуляції для підвищення ефективності занять професійно-прикладної спрямованості.

Рассмотрены факторы оптимизации процесса физического воспитания студентов ВУЗ. Предложены рекомендации по использованию многофункциональных тренажеров и методов психорегуляции для повышения эффективности занятий профессионально-прикладной направленности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пристинська Т. Н. 
Статико-динамічна коригуюча гімнастика як ефективний засіб виховання культури рухів у дітей старшого дошкільного віку / Т. Н. Пристинська, І. В. Макущенко, О. С. Вітрук, Т. І. Сичова, А. Д. Ярохно // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто досвід застосування статико-динамічної коригувальної гімнастики як ефективного засобу розвитку та інтеграції рухових і пізнавальних процесів у фізичному вихованні дітей. Наведено аргументи щодо доцільність використання принципів біомеханіки з позицій здоров'я зберігаючих технологій. Осмислення результатів теоретичного об|рунтування викладених аспектів дає змогу зазначити можливість більш широкого використання знань про особливості рухової діяльності дітей. Набуті знання можуть бути використані для розробки оптимального обсягу рухової активності дітей в режимі валеологічних та фізкультурно-оздоровчих заходів.

Представлен опыт использования статико-динамической гимнастики как эффективного средства развития и интеграции двигательных и познавательных процессов в физическом воспитании детей. Приводятся аргументы целесообразности использования принципов биомеханики с позиций здоровьесберегающих технологий. Осмысление результатов теоретического обоснования изложенных аспектов дает возможность указать возможность более широкого использования знаний об особенностях двигательной деятельности детей. Приобретенные знания могут быть использованы для разработки оптимального объема двигательной активности детей в режиме валеологических и физкультурно-оздоровительных мероприятий.

The experience of application the static Ц dynamical gymnastics as effective means of development and integration of motion and cognitive processes at physical training of children is illustrated in the article. The arguments at reasonability of applying the biochemical principles from a perspective of health protecting technologies are given as well. The judgement of results of a theoretical justification of explained aspects enables to specify an opportunity of wider use of knowledge of habits of motorial activity of children. The got knowledge can be used for development of optimum volume of a motor performance of children in a condition valeological and sports-improving provisions.


Ключ. слова: старший дошкільний вік, інтеграція, рухові і пізнавальні процеси, валеобіомеханіка, культура рухів, коригуюча гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч511.483 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Григоренко В. Г. 
Педагогічні технології особистісно орієнтованого формування в учнів загальноосвітньої школи культури здоров'я: теорія та практика : навч. посіб. / В. Г. Григоренко, Г. В. Григоренко, С. О. Омельченко, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська, Борщов С. М. , О. І. Холодний, Ю. О. Долинний; ред.: В. Г. Григоренко, С. О. Омельченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2010. - 346 c. - укp.

Подано детальну характеристику структури особистісно орієнтованих педагогічних технологій мотивованого й емоційно-збагаченого впливу на учнів загальноосвітньої школи у процесі формування їх культури здоров'я. Розкрито зміст концептуальних підходів до проективної розробки інтерактивних педагогічних технологій особистісно орієнтованого формування в учнів загальноосвітньої школи культури здоров'я як особистісно-ціннісної категорії духовно-соматичного розвитку людини. Значну увагу приділено розробці та теоретико-методологічному обгрунтуванню проективної моделі структурування дидактичних систем означеного типу та організаційно-педагогічних умов їх функціонування в освітньо-виховному та фізкультурно-оздоровчому середовищі школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.5 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пристинський В. М. 
Технічні засоби навчання управління рухами у фізичному вихованні професійно-прикладної спрямованості : навч. посіб. / В. М. Пристинський, А. В. Осіпцов, Т. М. Пристинська, О. В. Коленков; МОНМС України, Маріуп. держ. ун-т, Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 100 c. - Бібліогр.: 52 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади професійно-прикладного фізичного виховання. Показано значення професійно-прикладної фізичної підготовки в навчальних закладах України. Розкрито вплив ізометричних вправ на розвиток нервово-м'язових відчуттів у структурі формування моторно-педагогічних здібностей фахівців промислового виробництва. Запропоновано методику використання технічних засобів навчання управління рухами в суглобах. Наведено класифікацію, інженерно-педагогічну характеристику та методику застосування комплексних багатофункціональних тренажерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.96 я73 + Ч511.483 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пристинський В. М. 
Феномен культури здоров'я в аксіологічному дискурсі сучасної освіти / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська, А. В. Осіпцов // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 190-192. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Акцентовано увагу на потребі усвідомлення студентською та учнівською молоддю необхідності збереження фізичного й духовного здоров’я, сприйнятті його як однієї з провідних життєвих цінностей суспільства. Здоров’я людини розглянуто як феномен глобального значення, що має чотири складові: психосоматичну (фізичну), психічну (розумову), соціальну (суспільну) і духовну (власні ідеали і світогляд). Наголошено на необхідності цілеспрямованої державної та громадської політики щодо формування здорового способу життя людини, виховання в підростаючого покоління соціальної відповідальності за власне здоров’я. Розроблено соціально-педагогічні умови для формування відповідального валеологічного світогляду молоді, а саме: формування гносеологічних (пізнавальних) цінностей, самовизначення та самовдосконалення.

Акцентировано внимание на потребности осознания студенческой и учащейся молодёжью необходимости сохранения физического и духовного здоровья, восприятии его как одной из главных жизненных ценностей общества. Здоровье человека рассмотрено как феномен глобального значения, имеющий четыре составляющие: психосоматическую (физическую), психическую (умственную), социальную (общественную) и духовную (собственные идеалы и мировоззрение). Подчёркнута необходимость целенаправленной государственной и общественной политики относительно формирования здорового образа жизни человека, воспитания у подрастающего поколения социальной ответственности за собственное здоровье. Разработаны социально-педагогические условия для формирования ответственного валеологического мировоззрения молодёжи, а именно: формирование гносеологических (познавательных) ценностей, самоопределение и самосовершенствование.

Special attention is paid to the need for awareness the need to maintain physical and mental health by students and schoolers, its legacy as one of the main social values of society. Human health is considered as a phenomenon of global importance, which has four components: a psychosomatic (physical), psychological (mental), social (public) and spiritual (own ideals and worldview). Stressed the need for targeted government and public policy regarding the formation of healthy lifestyle, education of the younger generation in social responsibility for their own health. Developed social and educational conditions for the formation of responsible valeological outlook of youth, namely the formation of epistemological (cognitive) values, self-determination and self-improvement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР),1 + Р120.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гейтенко В. В. 
Педагогічний супровід підлітків старшого шкільного віку у середовищі асоціальних й антисоціальних неформальних молодіжних організацій : монографія / В. В. Гейтенко, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ : Вид-во Б.І. Маторіна, 2019. - 299 c. - Бібліогр.: с. 218-238 - укp.

Викладено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми педагогічного супроводу соціалізації старшокласників у середовищі неформальних молодіжних організацій (НМО). Запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні, теоретичному обгрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності умов, які б забезпечували педагогічний супровід підлітків-неформалів щодо їх орієнтації на вибір організацій просоціального спрямування. Висвітлено генезу, особливості діяльності та функції НМО в Україні. Представлено програму й алгоритм реалізації виховних заходів щодо забезпечення педагогічного супроводу старшокласників у середовищі асоціальних та антисоціальних НМО. Наведено науково-методичні рекомендації щодо використання соціально-педагогічного тренінгу в розвитку ціннісних орієнтацій старшокласників, які перебувають у середовищі НМО.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С5*491.2 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського